Możliwe opcje płatności w naszym sklepie:

1. Przelewy online i płatności kartami kredytowymi

Przelewy 24

Zwykły przelew bankowy

Dane do przelewu:

K&A KIDS Agnieszka Pierunek – Knopp

ul. Wł. Jurgo 25 A / 7; 83-110 Tczew

Bank Millennium S.A. 98 1160 2202 0000 0001 2872 1629

2. Za pobraniem

Jeśli złożycie Państwo zamówienie wybierając właśnie tę formę płatności, od razu przystąpimy do jego realizacji: skompletujemy, zapakujemy i najszybciej jak to możliwe wyślemy do Państwa przesyłkę.

Kurier który dostarczy przesyłkę, pobierze od Państwa zapłatę za całe zamówienie łącznie z kosztami transportu i przekaże tą płatność nam.

3. Wysyłka gratis

Aby otrzymać wysyłkę gratis Kup Towar za co najmniej 250 zł.

4. Zwrot towaru

Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży Towarów zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni, przy czym termin ten zaczyna się od objęcia rzeczy w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią (inną niż przewoźnik).

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie stosownego oświadczenia przed jego upływem na adres Sprzedawcy. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Towarów zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. Jeżeli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

Obowiązki Konsumenta

Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Towar powinien być zapakowany w sposób, który zagwarantuje jego bezpieczny transport.

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (koszt odesłania). Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży Towarów zawartej na odległość bez podania przyczyny, pod warunkiem, że zwracany Towar jest w stanie nienaruszonym, tzn. musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

Obowiązki Sprzedawcy

Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towarów, przy czym jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Towar od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sugerujemy dołączenie dowodu zakupu, w celu usprawnienia procesu zwrotu.

W razie jakichkolwiek pytań, bardzo prosimy o kontakt.

Życzymy udanych zakupów!